Loading...

اخبار

کمپانی Nvidia : تا نسوخته اید، تبلت خود را پس دهید!

نوشته شده در : 2015/08/02 - 12:19
Nvidia کمپانی تولید کننده تجهیزات رایانه ای و همراه، از دارندگان کنسول خانگی جدید خود خواست به دلیل احتمال آتش گرفتن دستگاه آن را پس دهند.

nvidia-shield-tablet

 

شرکت انویدیا (Nvidia) که طی ۲۰ سال فعالیت در حوزه طراحی و ساخت پردازنده های گرافیکی و تجهیزات پیشرفته رایانه ای به شهرت جهانی رسیده است، تابستان سال گذشته تبلت ۸ اینچی را روانه بازار کرده که پیشتر ادعا شده بود در زمره قدرتمندترین کنسولهای خانگی ویژه بازیهای ویدئویی است، اما حالا از ترس آتش گرفتن باتری آن از خریداران خواسته شده تا هر چه سریعتر آن را پس دهند!

 

از این رو فراخوان جهانی ارسال تبلتهایی که به نام تجاری Shield Tablet در حد فاصل جولای ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ فروخته شده اعلام شده است.

 

Nvidia اعلام کرده که باتری این تبلت به شدت داغ شده و امکان آتش گرفتن آن وجود دارد. این شرکت از دارندگان تبلت جدید خود خواسته که دیگر از آن استفاده نکرده و تنها از اطلاعات آن کپی بگیرند.

 

این تبلت ۸ اینچی دارای وضوح ۱۰۸۰IPS بوده و با برخورداری از قلم مخصوص به کاربر این امکان را می دهد تا تجربه هیجان انگیزی از بازی های ویدئویی داشته باشد.

 

تبلت به پردازشگر تگرا K۱ مجهز است که از آن به عنوان آخرین تراشه موبایل شرکت Nvidia یاد می شود!

 

دسته : نرم افزار منبع : MehrNews بازدید : 2549
برچسب ها : تبلت Nvidia

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!